søndag 13. november 2011

En ting på ønskelisten....

Alle varer

Fredericia Furniture Stingray gyngestol. Designet af Thomas Pedersen. I LOVE IT!!!! Og denne står høyt på ønskelisten min!!! Vet akkurat hvor den skal stå og med hvilket tilbehør. Ser det for meg, ti, hi. Vet dere at denne gyngestolen faktisk er inspirert av et muslingskjell? Kunne fint slappet av med et blad, strikkeri el bare lukket øyene i denne, mmhh. Gleder meg til vi kan ta bort "lekehjørnet" som vi kaller det, for da er det sparings til denne :) Har dere noe som står høyt på ønskelisten da? Dette er jo selvfølgelig bare en ting av alt det fine jeg ønsker meg, for det er virkelig mye flott der ute!!!

Ha en finfin kveld, her er det sofakos på gang etter både bursdagfeiring av den eldste oldemoren til jentene og litt farsdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar