mandag 21. november 2011

Hurra hurra hurra



For noen uker siden var jeg  på et moteshow med byens klesbutikker på Parkbiografen. Parkbiografen er et tidligere kinobygg fra 1921 i Skien sentrum. Og ble i utgangspunktet bygget til stumkino. Et flott lokale som har stått tomt i mange år, men som nå har blitt satt i stand igjen på en flott måte. Det skal bli brukt til konserter, nostalgisk kino, show o.l, spennende :)

Men tilbake til moteshowet!! Det ble gitt ut et lodd til hver ved inngangen og tenk at jeg vant!!!! Det er svært sjelden jeg vinner på slike ting, så det var sååå gøy!! Og det beste var jo at jeg vant gavekort fra Husfliden, en butikk jeg er fast kunde hos. Så da kunne Alve muggen fra Wik og Walsøe tre ut av ønskelisten og inn til familien Thronsen. Gjett om Fruen er fornøyd :) Dette er hva Wik og Walsøe skriver om alveserien: Alven er symbolet på drømmer, håp og troen på det umulige.
De er livsglade, oppfører seg edelt og behersker intrikat håndverk.
Alvene er naturens engler; smarte og sterke hjelpere for menneskene og jorden vår.


Elsker serien og mere står på ønskelisten derifra :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar